No items found.
probleem

Bar Do is een goedlopende horecazaak. Zowel lunch als diner worden druk bezocht. De extra focus komt dan ook te liggen op de borrel daarna. Amsterdammers in de leeftijdscategorie 25-35 jaar moeten lekker blijven hangen van donderdag tot zondag.

Oplossing

Door middel van een social fotografie campagne moet de aandacht worden getrokken. Om de jonge doelgroep aan te spreken wordt het randje opgezocht. De beelden zijn geen mainstream weergave van eten of de setting. Hierdoor wil je beter kijken en ontstaat scroll-stopping content.

resultaat

In samenwerking met de Horeca Marketeers is een tweedelige campagne ontstaan: enerzijds een bijzondere weergave van de menukaart. Ingrediƫnten van verschillende gerechten zijn rauw en onbewerkt gefotografeerd. Anderzijds een spannende situatie tijdens de borrel. Met een gewaagde shoot wordt vastgelegd hoe er flink wordt geflirt tussen twee mensen. De late night situatie liegt er niet om wanneer er gebroken wijnglazen op tafel liggen.

No items found.