No items found.
probleem

Waar een coffeeshop vroeger nog een een sketchy imago had, is dat tegenwoordig heel anders. Coffeeshop DNA bestaat al lang, maar heeft recent een volledige eigentijdse make-over ondergaan. Een marmeren balie en gouden elementen zorgen voor een uitstraling die kwaliteit ademt. Nu de website nog!

Oplossing

Er moet een nieuwe website komen die de vibe van de shop eer aan doet. Hier moet zowel het frisse interieur, als de klantvriendelijkheid van het personeel in terugkomen. Mensen uit alle lagen van de samenleving zijn welkom bij DNA. Hiervoor is een verhalende merkvideo ontwikkeld waarbij de nieuwe kernwaarden centraal staan. De video is de eye catcher van de nieuwe website.

resultaat

3 verschillende type personen staan centraal. Voor de homepage zijn hun gezichten geportretteerd. Op de volgende pagina staan de handen met een shop-gerelateerd item. De merkvideo laat de USP’s, het productaanbod en het open karakter van de shop zien. Wie je ook bent, er is geen drempel om binnen te stappen bij DNA.

No items found.